12 سپتامبر

ساخت و تولید درب و پنجره upvc

ساخت و تولید درب و پنجره های upvc

درباره درب و پنجره های upvc

ساخت و تولید درب و پنجره های upvc

ساخت و تولید درب و پنجره های upvc

پروفیل های مورد استفاده  در شرکت وایت وین whitewin تحت لیسانس گرویر اتریش دارای 20سال ضمانت میباشد شیشه ها کارخانه ای با گاز آرگون دارای 5سال ضمانت می باشد .

پنجره دو جداره upvc می تواند مناسب ترین انتخاب برای هر ساختمانی باشد که علاوه بر امنیت و دوام مانع بسیاری از آلاینده های صوتی و تنفسی نیز می باشد. نسل پنجره های دوجداره با کیفیت ، عایق بسیار مناسبی جهت گرما و سرما خواهد بود. در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و همچنین در برابر ضربه های شدید مقاوم تر شده و سرعت نصب و سهولت و راه اندازی پنجره دو جداره در قیاس با مدل های معمولی بسیار بالاتر است. گروه درب و پنجره دوجداره UPVC وایت وین با ساخت و تولید درب و پنجره های یو پی وی سی بهترین ها را برای منازل شما به ارمغان می آورد.
پنجره‌ای است که برای ساخت قاب آن از پروفیل‌های PVC استفاده می‌شود که این پروفیل‌ها به صورت حفره‌دار بوده و در نتیجه عایق حرارتی می‌باشند که جهت استحکام از یک ناودانی فلزی در داخل پروفیل استفاده می‌شود و به نام UPVC شناخته می‌شود. با استفاده از درب و پنجره UPVC در مصرف انرژي صرفه جویی می گردد درب و پنجره UPVC در برابر اشعه ماوراء بنفش و حذف اثرات مخرب آن مقاوم است. كاهش آلودگی صوتی در UPVCها بين 40 تا 50 دسی بل می باشد. با استفاده از UPVC از ورود گرد و غبارجلوگیری می گردد.
ساخت و تولید درب و پنجره upvc  در سال هاي اخیر كاربرد غير منتظره اي پيدا كرده است. و مخصوصاً در ايران از بازار خوبي برخوردار شده است. اين رشد غير منتظره بي دليل نبوده و داراي ريشه هاي بسياري است.
جهت اطلاع از دیگر خدمات و محصولات وایت وین با لینک های زیر مراجعه نمایید
فروش درب و پنجره upvc
قیمت و خرید درب و پنجره Upvc witewin
برخی از محصولات درب و پنجره upvc
ساخت و تولید درب و پنجره های upvc
توری درب و پنجره upvc
تولید و ساخت درب و پنجره های upvc
شیشه درب و پنجره های upvc
یراق آلات مربوط به درب و پنجره upvc
محصولات درب و پنجره های upvc وایت وین

جهت سفارش و مشاوره در بخش درب و پنجره های یو پی وی سی با وایت وین تماس حاصل نمایید.

اشتراک

ارسال نظر