• شماره تماس:
  • 22145014(021)

شرکت وایت وین برای رفاه حال مشتریان خود و تکمیل محصولاتش اقدام به تولید شیشه دوجداره-چند جداره نموده است

با توجه به این که شیشه هادی حرارت است بنابراین پنجره ها ضعیفت ترین نقطعه ساختمان از نظر انتقال حرارت محسوب می شوند . بنابراین مشکل اصلی مهندسین در طراحی ساختمان آن است که در فصل گرما مانع ورود گرما به داخل ساختمان شده و در فصل سرما مانع از خروج گرما از داخل ساختمان به بیرون شوند . به منظور جبران این وضعیت شیشه ها ی یک جداره ، اقدامات گوناگونی میتوان انجام داد که مهمترین آن نصب شیشه دوجداره-چند جداره است.

 

4

همچنین به کار گیری شیشه های دوجداره-چند جداره، باعث کاهش صدا و آلودگی صوتی به میزان قابل توجه، میگردد.

شیشه دوجداره-چند جداره از پیوستن دو یا چند شیشه موازی با هم تشکیل شده که در میان آنها هوا یا گاز عایق قرار میگیرد. شکل بالا شیوه ساخت شیشه دو جداره-چند جداره را نشان میدهد.

شرکت وین سان متناسب با وضعیت جغرافیایی و آب و هوایی محل احداث ساختمان ، انواع شیشه های دوجدارهعایق صوت و حرارت را با شکلهای متنوع از قبیل چند ضلعی ، دایره ، نیم دایره ، قوس دار و غیره طراحی و به شرح ذیل تولید می نماید.

5

 

  • شیشه دو جداره-چند جداره ساده
  • شیشه دو جداره-چند جداره رفلکتیو (به منظور کنترل میزان عبورنور و انرژی به داخل ساختمان )
  • شیشه دوجداره-چند جداره طلق دار (به منظور افزایش ایمنی در برابر خطرات زلزله و سرقت، از ورود اشعه مضر UV خورشید به داخل ساختمان )
  • شیشه دو جداره-چند جداره سکوریت (به منظور افزایش مقاومت شیشه در مقابل ضربه و شوک حرارتی و کاهش خطرات ناشی از شکست و سقوط شیشه از ارتفاع )

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت وایت وین میباشد.طراحی توسط شرکت طراحان تک